Antwoorden op veelgestelde vragenVragen en antwoordenHier hebben we een aantal van de meest gestelde vragen verzameld. Als je vraag er niet bij staat, voel je dan vrij om ons hier op deze pagina te schrijven en we zullen zo snel mogelijk reageren. Is er internet in mijn vakantiehuis? Is het elektriciteitsverbruik bij de prijs inbegrepen? Moeten we zelf schoonmaken? Wat moeten we doen als we door ziekte verhinderd zijn? Mogen we huisdieren meenemen?
KlachtenEventuele gebreken aan de vakantiewoning moeten binnen 48 uur na verhuizing worden gemeld aan de verhuurder. Anders kan de huurder aansprakelijk worden gesteld. Klachten over onvoldoende schoonmaak moeten onmiddellijk na het betrekken van de woning worden gemeld aan de verhuurder. De huurder is verplicht de verhuurder een redelijke termijn te geven om eventuele gebreken en defecten te verhelpen. Tegelijkertijd zal de huurder helpen om verergering van de schade te voorkomen en de schade voor de verhuurder tot een minimum te beperken. Als de herstelling niet bevredigend is, moet de verhuurder onmiddellijk op de hoogte worden gebracht. Lees hier alle huurvoorwaarden Neem contact met ons op als Nordsee Holidays 2019 P/S Telefoon: +45 70 30 00 41 |