Antwoorden op veelgestelde vragen

Vragen en antwoorden

Hier hebben we een aantal van de meest gestelde vragen verzameld. Als je vraag er niet bij staat, voel je dan vrij om ons hier op deze pagina te schrijven en we zullen zo snel mogelijk reageren.

Is er internet in mijn vakantiehuis?
Alle vakantiehuizen bieden een gratis internetverbinding.

Is het elektriciteitsverbruik bij de prijs inbegrepen?
Nee, dat is niet inbegrepen. Bij aankomst in het vakantiehuis of vakantieappartement moet je zelf de elektriciteitsmeter opnemen. De meterstand moet genoteerd worden op de verbruiksbon die bij de huissleutel wordt overhandigd. Het verbruik wordt verrekend bij vertrek.

Moeten we zelf schoonmaken?
Ja, tenzij er een schoonmaakdienst is geboekt en betaald, moet je er ook voor zorgen dat de vakantiewoning wordt schoongemaakt. Het gehuurde vakantiehuis moet echter altijd netjes worden achtergelaten.

Wat moeten we doen als we door ziekte verhinderd zijn?
Verhuurbedrijven bieden vaak een verzekering aan bij het huren van een vakantiehuis. Beide verzekeringen zorgen voor terugbetaling van de huur in geval van ziekte of als je gewond raakt. Lees hier meer over reisverzekeringen

Mogen we huisdieren meenemen?
In elk vakantiehuis en vakantieappartement staat vermeld of huisdieren of alleen honden welkom zijn en zo ja, hoeveel je er mag meenemen.

 

Klachten

Eventuele gebreken aan de vakantiewoning moeten binnen 48 uur na verhuizing worden gemeld aan de verhuurder. Anders kan de huurder aansprakelijk worden gesteld. Klachten over onvoldoende schoonmaak moeten onmiddellijk na het betrekken van de woning worden gemeld aan de verhuurder.

De huurder is verplicht de verhuurder een redelijke termijn te geven om eventuele gebreken en defecten te verhelpen.

Tegelijkertijd zal de huurder helpen om verergering van de schade te voorkomen en de schade voor de verhuurder tot een minimum te beperken.

Als de herstelling niet bevredigend is, moet de verhuurder onmiddellijk op de hoogte worden gebracht. Lees hier alle huurvoorwaarden

Neem contact met ons op als
Als u andere vragen, lof of kritiek heeft, neem dan gerust contact met ons op:

Nordsee Holidays 2019 P/S
Horns Bjerge 4
6857 Blåvand
Denemarken,

Telefoon: +45 70 30 00 41
info@nordseeholidays.dk